今日早就去了踢波
話說我在5人場冇一球入(真係黑= =!!)
但係我地後來去7人場踢
我就好勁la
哈哈
有一球入得超靚
首先我十分成功地過左一個
然後過多個
就射了
因為個波有旋
keeper接唔到
哈哈入左
我係唔係好強呀??(才不是!!-0-")
跟往自己一個去左天澤買拳套
點知冇12zo(吓!!)
就買左個14zo的
跟往返屋企沖涼
沖完就去搵超la
點知去到要我客串
做一個比人收了入黑社會的人
我好上鏡呀!!(嘔)
拍完就同超走了
我地去左銀座搵野
搵搵吓我地去左一個好好玩的地方(秘密...唔好話比人知^.^!!)
玩左d好膠的東東!!
跟往同超食飯
食飽飽
各自返屋企去
|