我唔記得左今日係萬聖節喎...................比人勁問我拎糖.............但係我無買.....
我就講話食lunch先買...............當然最後都係無買....又係衰唔記得囉.....係到同佢
地講sorry先.....不過睇唔睇到就唔知啦kaka........放學要等阿素....就同ceci去咗睇
cd碟套.....但係賣完......咁我地唯有去買筆啦....但係又無佢要個隻........之後去行商
場...好無聊呀..............到左4:40我地又返學.等阿素....仲未放呀......我地係三樓走
黎走去........之後見到佢地放啦.......但我好慘呀...比匡記踩到隻腳呀.....佢同講
sorry..但我聽到佢好似高左幾個音.....聽到我心寒 ....我行過去..305門口啦.......
佢又撞到我....我好想打呀.....一日撞我兩鑊.... ...諗起就想打佢呀............ |