畢業啦!
歡迎做客到:http://hk.myblog.yahoo.com/kennylcl3/
            http://kennywilbin.blog.163.com
 
 
 
釋放!∼
 
kennywilbin
暱稱: 炎懿諾
性別: 男
國家: 中國內地
地區: 其他地區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
冷吖。。
十一長假
I am coming
近日
金日收到通知書

日誌分類
全部 (92)
らαУ:專屬區/ (1)
<music>..`我嘅音樂,我做主 (1)
講故事給你聽 (2)
OnComIng (19)
`℡一點一滴from here (33)
我嘅愛(有咗你哋,唔會再害怕/· (6)
從現在開始... (23)
未分類 (7)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 167
今日人氣: 1
累積人氣: 977

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 8 月 4 日  星期六   晴天


唔知點解,金日好想... 鬱悶 分類: `℡一點一滴from here

近排在想要上學嘅事情

其實冇咩ge

上學咪上學吧...

只有好好努力呢十個月而已

應該咪OK喇!

下年嘅今日 我想那才系我真正放松嘅時刻

加油了

為咗最后ge奮戰

站在呢戰場上

乜都唔要想

只有努力 拼搏 奮斗

因為E+處于咁嘅位置——緊迫嘅時刻!!

發覺選秀都喺殘酷嘅

岩岩又有一名選手走下咗舞臺

咁米系競爭嘅吧...

近排自己思想幾簡單,

唔會想太多 太復雜嘅嘢

... ...

今晚有去SPA,發生一件糗事嘅喇

鑰匙號碼牌唔曉得我放到邊道喇

搵咗好耐,終未搵到,.后尾仲系服務生在浴池底下搵到嘅喇

眼睛勁好嘅喇

我而家嘅視力都唔系頗OK嘅~~

提醒大家注意保護自己嘅眼睛la

一雙明亮嘅眼睛多好ar

 

今晚睇電視劇<轉角遇到愛>

頗有趣

我幾鐘意主題曲la <愛 轉角>

而家正在練習唱la

... ...

聽日也許會很忙吧

準備上學嘅嘢 仲要與大家聚餐

其實大陸嘅學生勁累la

米系好好食一頓飯也未必有時間ge

比如我...而家仲OK

正式上學嘅時候:晚上要七時多放學...

八時才可以番屋企

食飯 洗漱 整理嘅時間都喺緊迫哂

之后...至少學習兩個小時

這是也將近11時嘅

如果要用功努力嘅

仲要比其他人多學習一兩個鐘頭!

勁爆喇

哎~也冇辦法嘅事情喇

所以安慰自己

知識系命運

用知識充實自己嘅前半生

其實 人生在世 哪有唔學習喇

時時刻刻我哋都在接受新知識

咁~才唔至于被社會淘汰la

系吧?

或許聽日會打日記

或許又唔可以

如果得閑咪打喇

告別高中最后一個暑假

也為自己嘅假期畫上句號。。。

為自己最后唔到一年時間畫上驚嘆號!!!

yes向高考進軍!

金日嘅題目系:

《唔知點解,金日好想...》

唔知自己想點樣

總之喇 省略號部份系“哭”

也許想起傷心事

也許為自己嘅未來擔憂

也許對得返嘅高中生活失去信心

唔知點解...

SO~ I WanT To CrY

今日咁 聽朝更精彩

+oil Kenny炎懿諾

+oil Everyone MY FrienD

系唔系每次我打嘅都很多呀

 

大家CM喇 THx~~




2007 年 8 月 3 日  星期五   陰天


金日幾多要說ge... 無奈 分類: `℡一點一滴from here

今朝起身首先為烏龜感到悲哀

后來出街買嘢

中午食飯后

發現自己嘅眼鏡壞咗

6日咪要上學

所以去咗眼鏡店修咗眼鏡

同學/龍..搵我要geo hw

哈哈.. 佢白跑咗一趟...佢連hw系咩都唔知

系咁:我哋有幾多本geo ex-book

佢唔知寫哪一本...

佢黎搵我要hw

我比佢藍色果一本,結果佢藍色嘅有寫

(佢以為要做白色cover果一本

其實系藍色cover嘅喇)

佢搞錯咧...

好像自己表述唔清楚嘅!

下午三時多又出街

此時人少一些嘅

天也陰下來,漸漸落下雨滴。。。

呢..令我想起小烏龜

一場雨洗刷一件悲傷嘅事

同時紀念咗小烏龜

岩岩睇<武十郎>

大結局

仲好系頗美滿嘅結局

冇再一次心痛

結局后演咗<轉角遇到愛>

好OK嘅喇

 

對咗

頗鐘意<武十郎>片頭曲 堅強女人心

時代的風吹呀吹到西又東 
聚散都在紅塵中 
尋尋覓覓為何誰都看不清 
愛是眼前哪個人 

兩個人一段情 
半生緣情難盡 
你走你的路 我有我要的幸福 
最堅強就是女人心 

要痛痛快快的做我是我 
真真切切的感覺活著 
也許要謝謝你一去不回頭 
我不得不一個人往前走*

看我們轟轟烈烈愛過恨過 
也瀟瀟灑灑把你忘了 
如果人生會有寂寞的時候 
在風裡為自己唱一首歌 
唱著我的歌

頗鐘意粉色字果一段:

兩個人一段情 
半生緣情難盡 
... ...

晚安la



寫俾小烏龜:生命脆弱... 感動 分類: らαУ:專屬區/

第一次在專屬區打日記竟然系為咗我嘅小烏龜!

我嘅小烏龜離開喇...

T_T。。。...

今朝六時咪起身咗,本想去跑步

結果睇咗下魚缸...我嘅小烏龜冇咗

我問grandma我ge烏龜邊道去咗??

佢話:死掉了!!

其實我也知...佢活不長la

因為尋夜咪一直擔心佢...睇咗佢病怏怏嘅樣子

都幾令人心酸!

結果咁快...

咪離去咗!

佢系有一定意義嘅

去年嘅五月十三日...我決定擁有佢

一共買咗兩個烏龜

希望佢有個陪伴

結果佢先死掉咗

也許佢在我呢里冇幾開心

去咗另一個地方會比較開心嘅吧

那我...只有祝福佢!

我傷心!但我知道佢去咗佢想去嘅地方!

咁...佢會快樂ge

唔知另一只烏龜會點樣

我唔知該如何做

一切天意喇

當然...我系希望佢可以好好活著ge

至于呢兩只烏龜

我以后會慢慢寫出黎ge

金日咁... ...

All wishes~




2007 年 8 月 2 日  星期四   晴天


金日30多度牙 開心 分類: `℡一點一滴from here

wakaka金日幾熱嘅喇~

有30多度呀...31? 32? 33?

金日又系那樣平常

但 同學有叫我出街

與同學辦事喇~

因為天氣幾熱嘅緣故 咪趕緊番屋企la

番屋企后立即沖涼,感覺勁棒ge

上午睇<青出于藍>...金日大結局

聽日咪唔會有咩嘢睇喇

正好我哋也要上學喇

上學咪要好好學習ar

今晚睇<武十郎>也一樣...

聽晚大結局..還好呢一切在上學前都告一段落

可以讓我安心讀書!

也唔會有幾多嘅心思

還喺果句話:要用功嘅喇!

仲有3天la

忽然想起Helen.凱勒嘅<假如給我三天光明>

我想如果系Helen, 佢一定會好好珍惜每一分鐘,每一秒鐘...

記著..佢總是把佢人生中ge每一天當作最后一天來度過!

這種精神才促使佢有更高嘅成就...

也許這系無人能比嘅!

我想我哋即使做唔到

但至少我哋要學會珍惜眼下嘅時光

即使我哋讓他們流逝...

下一秒..我哋好好珍惜!

呢唔系joke,更唔系game...

有些時候我哋很難堅守諾言

但這樣我哋更加放松咗自己

做事要比自己留后路

但做學問咪只有一路向前,呢系無需后路可言ge!

新學期,大家加油咗

+oil

GOd WiLl BlEsS US...~!




2007 年 8 月 1 日  星期三   雨天


Raining 驚訝 分類: `℡一點一滴from here

金日系雨天

雖然唔系成日嘅下雨

但路面都唔系干嘅...

而家外面下雨ing

聽日會有大霧...因此說聽日會有高溫

但冇咩ge喇...我想也唔會熱到邊道喇

忍忍咪OK喇

金日 八月一日喇

聽日 八月二日la

后日 八月三日喇

再后日 八月四日la

再再后日 八月五日喇

哇~時間好快嘅

仲有四天我哋咪要上學喇——應該說系補課

但也沒差ge

幾乎一樣嘅喇... ...

金日幾無聊嘅喇

onling搵衣服又冇合適ge

maybe系嘢太多 眼花繚亂吧

得閑搵喇

搵下秋季嘅衣服

唉~有時會問自己...上學都喺著校服

哪有機會著果些衣服la

但喺自己仲系會買

有唔系很多嘅 ¥money$

wakaka~~

敗家嘅喇...

自己也要注意嘅

OK一定要控制住自己lor

哈,金日咪咁多喇

離上學日越來越近...

生怕上學咪無法打日記嘅

所以...呢里咪多寫一些喇

金日咪咁

OK LA~   

Good9t~~

TOMORROW IS ANOTHER DAY~~~

GOD WILL BLESS EVERYONE~~~~

¶^.^   



« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »


我們要笑著面對一切!

tofumonzter@createblog.com