wakaka金日幾熱嘅喇~
有30多度呀...31? 32? 33?
金日又系那樣平常
但 同學有叫我出街
與同學辦事喇~
因為天氣幾熱嘅緣故 咪趕緊番屋企la
番屋企后立即沖涼,感覺勁棒ge
上午睇<青出于藍>...金日大結局
聽日咪唔會有咩嘢睇喇
正好我哋也要上學喇
上學咪要好好學習ar
今晚睇<武十郎>也一樣...
聽晚大結局..還好呢一切在上學前都告一段落
可以讓我安心讀書!
也唔會有幾多嘅心思
還喺果句話:要用功嘅喇!
仲有3天la
忽然想起Helen.凱勒嘅<假如給我三天光明>
我想如果系Helen, 佢一定會好好珍惜每一分鐘,每一秒鐘...
記著..佢總是把佢人生中ge每一天當作最后一天來度過!
這種精神才促使佢有更高嘅成就...
也許這系無人能比嘅!
我想我哋即使做唔到
但至少我哋要學會珍惜眼下嘅時光
即使我哋讓他們流逝...
下一秒..我哋好好珍惜!
呢唔系joke,更唔系game...
有些時候我哋很難堅守諾言
但這樣我哋更加放松咗自己
做事要比自己留后路
但做學問咪只有一路向前,呢系無需后路可言ge!
新學期,大家加油咗
+oil
GOd WiLl BlEsS US...~! |