畢業啦!
歡迎做客到:http://hk.myblog.yahoo.com/kennylcl3/
            http://kennywilbin.blog.163.com
 
 
 
釋放!∼
 
kennywilbin
暱稱: 炎懿諾
性別: 男
國家: 中國內地
地區: 其他地區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
冷吖。。
十一長假
I am coming
近日
金日收到通知書

日誌分類
全部 (92)
らαУ:專屬區/ (1)
<music>..`我嘅音樂,我做主 (1)
講故事給你聽 (2)
OnComIng (19)
`℡一點一滴from here (33)
我嘅愛(有咗你哋,唔會再害怕/· (6)
從現在開始... (23)
未分類 (7)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 167
今日人氣: 3
累積人氣: 986

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 7 月 26 日  星期四   晴天


鐘意哪一件呢? 滿足 分類: `℡一點一滴from here

 

又系三件T恤

哈哈 還好吧 準備從中挑選一件購買

大家比個意見喇

阿邦 點樣ar

為咗傳圖片

所以要你等咗一陣  sor...

哈哈

今日咪咁喇

、大家好寶眼福嘍...



hoho 愉快 分類: `℡一點一滴from here

haha``

雖然今日冇去游水 因為一個同學需要補習

但喺今日仲蠻充實嘅

上午在屋企睇TV  青出于藍 系一部hk電視劇

仲蠻有趣嘅 上午連播4集 睇嘅還蠻過癮~~

中午咪出街,同學要食KFC

唔知佢點解那麼鐘意KFC

佢說佢只鐘意漢堡而已

也許你哋都鐘意KFC吧...

總之我鐘意Pizza喇

出街去搵短褲 真冇乜好嘅

后尾只有在網上購買咗

我鐘意&#22021;

呢條短褲仲好吧 哈哈

我定咗呢條短褲—系七分褲

之前睇咗兩條褲子—都冇預定成功

第一條 抱歉 沒有la

第二條 沒有我要嘅尺碼

哈哈 仲好有呢第三條

我命好吧

哈哈 我說過 god will bless everyone

今日咁喇...聽日我仲要購買一件襯衫

只是心疼自己嘅money喇

o(∩_∩)o...哈哈




2007 年 7 月 25 日  星期三   晴天


I Love You(different language``) 開心 分類: `℡一點一滴from here

I LOVE YOU——different language

私は愛する(日文)
 
나는 너를 사랑한다(韓文)
 
я люблю вас(俄語)
 
ik houd van u(荷蘭語)
 
je t'aime(法語)
 
ich liebe dich(德語)
 
σας αγαπώ(希臘語)
 
ti amo(意大利語)
 
eu te amo(葡萄牙語)
 
te amo(西班牙語)
 
 
哈哈.咁多"I LOVE YOU"嘅說法
如果有機會我一定通通學會要點樣講
很浪漫嘅一句話...
我很鐘意語言嘅
大家應該可以睇出黎吧
因為我很努力學習Cantonese...
大學準備major外語喇
哈哈


哈哈哈 愉快 分類: 未分類

岩岩接到 Lisa荔枝 嘅電話

佢告訴我聽日下午swimming...

o(∩_∩)o...哈哈》真嘅好happy呀

幾乎每個夏天都會去游泳,但唔系經常嘅喇

從小到大...一直都很鐘意玩水

我哋城市有海,唔過很遠...如果要睇海,仲要走很遠

以前mum會帶我去海邊玩...

總之很鐘意大海

鐘意佢寬廣嘅胸懷,無邊無際,尤其系在水天相接嘅一處

很美

崇尚大海.

第一次讀 海子 嘅詩

尤其系佢那篇《面朝大海,春暖花開》

感慨頗深


   從明天起,做一個幸福的人 
     喂馬,劈柴,周遊世界 
  從明天起,關心糧食和蔬菜 
  我有一所房子,面朝大海,春暖花開 

  從明天起,和每一個親人通信 
  告訴他們我的幸福 
  那幸福的閃電告訴我的 
  我將告訴每一個人 

  給每一條河每一座山取一個溫暖的名字 
  陌生人,我也為你祝福 
  願你有一個燦爛的前程 
  願你有情人終成眷屬 
  願你在塵世獲的幸福 
  我也願面朝大海,春暖花開

每天與大海同呼吸

永遠記住大海嘅味道...

咪咁,不離不棄...

 

有一點沉重咗,有時人嘅情緒真嘅好復雜

隨時隨地嘅變化,即使很小嘅一件事情

也會讓一個人有很大嘅轉變

或許一首詩 一首歌 一幅畫 一篇文章

       一句言語 一個行為... ...

、總之我哋應該明確 我哋生活在怎樣嘅現實之中

也許E+并唔如意

但 下一秒 你可以預測 嗎

只要我哋擁有未來

我哋咪無需害怕

加油咗!!!

祝 我聽日玩嘅愉快

哈哈,其實笑一笑 真嘅沒乜大不了

AZA



今日還好呀 開心 分類: `℡一點一滴from here

今日早晨起身一直呆在屋企

今日都蠻乖ge

早晨起身很早,哈7時```早嗎?

然后做家務

很勤勞

大家也都這麼夸獎我。

然后...自己刷鞋,我習慣自己刷鞋.

其實喜歡自己為自己做事情

都會咁講,自己系自己嘅主人,

為自己做再多嘅事情也在所不惜

之后...就有好好學習

今日上午真嘅很用工

之前...俾老師打電話,問有關作業嘅事情...

唔知應該點寫嘍

老師仲夸獎我有好好學習

話我最近狀態很唔錯

哈哈~我想在高三如果繼續保持咁嘅狀態

一定會有很好嘅結果la

幾時E+都唔系頗理想

總之+OIL喇

我知道背后會有很多人支持我嘅

系咁嗎?my fd?

哈哈``祝大家快樂喇



« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »


我們要笑著面對一切!
tofumonzter@createblog.com