岩岩接到 Lisa荔枝 嘅電話
佢告訴我聽日下午swimming...
o(∩_∩)o...哈哈》真嘅好happy呀
幾乎每個夏天都會去游泳,但唔系經常嘅喇
從小到大...一直都很鐘意玩水
我哋城市有海,唔過很遠...如果要睇海,仲要走很遠
以前mum會帶我去海邊玩...
總之很鐘意大海
鐘意佢寬廣嘅胸懷,無邊無際,尤其系在水天相接嘅一處
很美
崇尚大海.
第一次讀 海子 嘅詩
尤其系佢那篇《面朝大海,春暖花開》
感慨頗深
從明天起,做一個幸福的人
喂馬,劈柴,周遊世界
從明天起,關心糧食和蔬菜
我有一所房子,面朝大海,春暖花開
從明天起,和每一個親人通信
告訴他們我的幸福
那幸福的閃電告訴我的
我將告訴每一個人
給每一條河每一座山取一個溫暖的名字
陌生人,我也為你祝福
願你有一個燦爛的前程
願你有情人終成眷屬
願你在塵世獲的幸福
我也願面朝大海,春暖花開
每天與大海同呼吸
永遠記住大海嘅味道...
咪咁,不離不棄...
有一點沉重咗,有時人嘅情緒真嘅好復雜
隨時隨地嘅變化,即使很小嘅一件事情
也會讓一個人有很大嘅轉變
或許一首詩 一首歌 一幅畫 一篇文章
一句言語 一個行為... ...
、總之我哋應該明確 我哋生活在怎樣嘅現實之中
也許E+并唔如意
但 下一秒 你可以預測 嗎
只要我哋擁有未來
我哋咪無需害怕
加油咗!!!
祝 我聽日玩嘅愉快
哈哈,其實笑一笑 真嘅沒乜大不了
AZA |