今日‵
比人叫左起身=]`
人地都未訓夠=].
去左紅諶攵果到唱K -XD-`
同左n咁多人去=``
去到發生左好多野T`
唉``d同學(小)同朋友都變左好多`.
友情已經變曬`
希望可以見番以前ge開心日子`
啊門XP`
星期5`
e次測得太勁`
本身打算考差d`
點知..好到咁^XP`
夜晚同左牙d0m`佢地出街..
之後去左食飯`
去豆漿大王果到`
叫左個咖喱雞飯`
好味^ ^`
好味到食吾曬XD`
之後行左1陣超大ge大中`
就去左star`
又去7囝`
睇下d碟.`
又買左本功略書..`
睇有咩新game`
之後見到隻game `
0k好玩咁`
就屋企d0wn`
9點就番屋企`
今日..唉,,悶到=]because聽日番學...點好咩都味做=]]‵
不過算XD`諗住今日快d k0 d功課XP`
睇睇先.~有中、英文功課ar XD`
英文=]`上堂做都得啦``
中文`` 嘻嘻`自己有方法XP.`
好`e+d功課就做完啦XD`
琴日同在個fd買枝筆囝`又點解買筆?`
味比人偷曬d筆l0`
XD`
今日好happY`Becaues 北上去玩XP`.講笑>.`
今日做左同玩左好多野XD`
好想知?吾講XD\講dd la=]就系..
上面咪講左l0=]‵.做左同玩左好多野牙ma
算la``講下la``同左fd囝出街玩..`
邊個?吾講XP`自己故=]`
牙dom同牙b`失蹤左5日=]`
唉..好慘牙.又冇人= =`\悶悶悶`日日係屋企..
就快生蟲la`XP
牙domdom快d復活laXD`好膠=3=`比個蛋蛋你la``