今日系星期4~~
好開心牙XDD
因為...吾講XD`
知道e件事可能得幾個XD`
經過左e個假期之後.到最後都要= =做功課XP`
不過得番1日=,=
想吾想做都系1個問題.
不過冇所謂.番到學校慢慢k0佢-V-`
新年喇!!祝=]大家新年快樂同情人節快樂=V=‵
講番e個假期d精彩野la``
好好玩=;咩咁好玩^?
咪就系電腦l0- - 先吾好超住反白XD`
唉=算la泥泥去去刀系果幾隻Game- -`
講番功課d野先系 0%GE ^3^~不過..我冇打算吾做當然系番學先la XP`
仲有幾日就番學..所以打算玩玩玩玩XD`路尼升75 lv 之後down番百變玩..買點買左咁多-3-`\
ed就系e個假期ge人生大計la`XP`
今日牙,,牙slr派左張對分紙...7科吾得-____-`
衹系1科主科吾合格‵就系數學la'牙slr上堂就已經講..
講..話有人成積好左..又有人系1d人差左...
之後就望住我la''知道你想點la‵
牙slr叫我地比分..我就比左B+..吾算太高何??
cm''cm''`