今日起左身無幾耐就俾幾十個電話打黎=口=
其中一個係叫我去打機
咁我就睇下單點啦
但係佢又話今日一定唔會出街wo
咁我就只好自己一個好慘咁出去啦
出到去,見到彤,條死佬我坐落一個字都無佢夠膽同我講走人=口=
好想打佢=口=
後尾又玩信長
玩到笑死咁濟XD
又玩左勁舞團...
死人V仔
開埋d歌咁快,我玩毛嗎?
仲要玩外掛=口=
搞到又多左句金句...
勁舞188?我幫你!!無難度!!XD
我今日好似又cut左老婆電話=口=
如果係既真係非常非常非常唔好意思...