= =最好咪睇,睇左包你話無聊
呢個blog,係一個傳說中既無聊人所打出黎既無聊blog= =
(無聊!低x!咁無聊架你咪打啦!)
相信睇左呢個blog d人 大概都會咁諗
kenso33
暱稱: 123
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
要說再見了
文章分類
全部 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1
留言總數: 10
今日人氣: 1
累積人氣: 198
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 9 日  星期三   陰天


要說再見了 傷心 分類: 未分類

平時,

好多電視劇都有講  幾年眨眼就會過去(廢話= =)

本來我都唔係好覺

但係估唔到

呢"幾年"真係過得好快

今日,

我地終於畢業啦..

好唔捨得d同學呀..

唔知

第時我地長大左之後

有無機會成班6d一齊番去母校探老師呢?(可能太妄想)..

個一刻真係令人期待- -''

我仲好想講..= =

 

 






訪客留言 (返回 kenso33 的日誌)


loveu4ever96 於 2009-07-22 04:36 PM 發表:
cM`=]
要回嫁~
P.S 我係黃慧盈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loveu4ever96 於 2009-05-21 10:10 PM 發表:
CM CM CM ` =]
夠大`嗎?!
比你~
BY 小笨蛋 ' aR Y!nG
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l_ove_4ever 於 2008-08-19 05:59 PM 發表:
cM`=]
要回嫁~
你係邊個呀..P.S 我係張曉意=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實呢.....
我係..
 
 
 
 
 
kai的= =""
Posted at 2008-08-22 03:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jasonblog 於 2008-07-21 10:16 PM 發表:
-.-''離別 過去 珍惜明天;lo 過去的事 大家都會留係個心度
為明天 想想好了
你係邊個 我呆了
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講得好好=口=
 
我係邊個!?= =""
問人小名時,先報上自己的大名啊=口=""
 
Posted at 2008-07-24 01:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KONGPUIYEE 於 2008-07-09 07:24 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝= =
Posted at 2008-08-22 03:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]