依個暑期好耐都冇打QOOZA 啦..
E三星期都幾充實既..
補下習..踼下波..出下街..
幾好ㄚ...
今日HIM HIM上左黎我家
睇"兄弟邦"幾好笑
佢真大細路
呀!!前幾日去睇左TOY STORY Ⅲ..
好感動呀..
差DD喊..
我開始中2挽番之前D玩具啦..
我又會珍惜.....
又去書展.
BABY寫真正正!!
好SEXY呀!!
因為買左佢令我"'乾堂"TIM..
其實仲因為買在隻錶錶TIM..
←←←←←令令
唉~~咩功課都未做...要快D啦...
講起珍惜..
我好珍惜我每一個朋友..
講真..冇FD部出街..玩..真係會發"臭"..
雖然我真係真係真係唔係好清楚""你""發生咩事..
但係任何FD唔開心..我都會擔心..不只我..HKAMRC任何都擔心..
可能我地真係唔明白你..
但係我相信溝通係一個好好嘅解決方法..
聽下唔意見..先可以真正明白
世界冇絕對嘅岩或錯..
可以退一步攞個平衝..
大家可能開心D呢...
我好想見番充滿陽光氣息的你..
仲記得我地玩得好開心......YEA!!!
SEE U ,,..
唔煩你啦..=].
送你地一段歌詞//..
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
人有幾多天拾起改變 ←
人有幾多次堅定的向著前 ←
一天清一天風雨飄 ←
似了似了不了地了 ←
他朝得到的總是小不緊要 ←
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
我好中2 AR~~
__No FD nO LiFe__
|