今日中午的時候
d弟兄姊姊妺佢地去飲茶
而我因為沒咁多錢去飲茶
所以我去左7仔買d餅乾同零食食
食完因為仲有好多時間静
所以我去左遊車河
我去睇一睇我間小學
途中見到博愛醫院起左新的大樓
真係好靚啊
遊完車河就番返教會整月餅
d月餅都幾好食
整完番家的時候
竟然落大雨
我打算開姐啦
點知一開沒玲耐就反左
仲比一個弟弟笑
因為太瘀
所以我就唔開姐
最後番到家變成落湯雞啦
今日我沒咩堂訓教
只有音樂堂訓左教^^
當時因為太悶啦
所以就唔小心就訓左啦
本身我明明托住個頭來訓
點知我訓訓下差d訓左落個男仔的臂頭到=.=
個男仔(孫安傑)叫焦焦望下
焦焦一望就笑
過左一陣我就醒左啦
上完堂啦
老師叫我留低試音
入合唱團
我唱到好高音
miss叫我唱d t i s i s i s i t
我通過左^^
今日我終於整好日記啦,真係幾開心