2007 年 12 月 17 日 星期一  |
食藥  |
分類: 未分類 |
今日都有幾多堂訓左教
我衣家真係要努力d溫書啦
上堂成日訓教
又沒聼書
真係要重新溫過啦
自從我食左睇醫生d藥之後就覺得好眼訓
最近仲好早就上床訓教
起左身之後就覺得好暈
返學個時都好眼訓
放左學返家又食多次
食完大約一個鍾左右就好眼訓啦
唔食又會咳到想嘔喎
真係好辛苦啊!
|
2007 年 12 月 16 日 星期日  |
睇醫生  |
分類: 未分類 |
今日完左教會聚會就去左睇醫生
比左好藥多啊
d藥水又苦
飲完過一個鍾左右
就覺得好眼訓
我就沒咩點訓
因為我想玩qq
聼日仲要帶d藥返學食
之後就會好眼訓
訓左覺就沒聼書
如果唔係咳得咁生苦的話我都唔會睇醫生
希望快d好返啦 |
2007 年 12 月 15 日 星期六  |
咳  |
分類: 未分類 |
今日我又沒返教會啦
我只係去左圖書館借書睇
圖書館真係一個智識庫啊
去左成二個鍾
在圖書館咳到想嘔啊
衣家都唔知點算好
咳到咁,都唔知幾時好
仲有6日就係啦
希望快d好返啦
我今日差唔多成日都係玩qq
我老豆話咳得更勵害仙有得睇醫生喎
有問題嫁== |
2007 年 12 月 14 日 星期五  |
全人教育  |
分類: 未分類 |
今日好似只得中文堂訓左教
pe堂上得都唔係好開心
數學堂d因式分解我越來越記得點做啦
不過有d亂
全人教育堂個時去禮堂
話有歌星來
都唔知邊個
好似從來都沒見過佢地
如果可以的話
我想容祖兒來
我想聼佢唱歌
我見到一個人好似棠棠的人
其實在禮堂發生左好多開心事
想知就去另一個日記啦
放左學又唔洗合唱團
真可惜 |
2007 年 12 月 13 日 星期四  |
TSA  |
分類: 未分類 |
今日沒咩堂訓教
不過英作就訓左
放學要去禮堂做TSA
個人講得唔夠長
討論好難講
只得我一個讚成
好彩都講得到底
另一個日放左在我的連結
想睇就睇啦
記住唔好將d野講比其他人知道 |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|