2008 年 4 月 21 日 星期一  |
TSA  |
分類: 未分類 |
今日派左成績
我每科考試都有訓一陣
我知道今次成績係唔理想嫁啦
我都唔想比人知道我幾多分啊
因為人地知道左又會同我比睇下邊個高分
我唔想同人比呀
自己知道咪算囉
放左學又要TSA
真係煩
又唔記得左帶計數機喎
我明明係識計
仲好多都識
都係做返中二D數
我仲記得
點知因為冇計數就就做唔到啦
|
2008 年 4 月 18 日 星期五  |
最後一日  |
分類: 未分類 |
今日係最後一日的測驗
考英文同歷史
英文都幾簡單啊
不過閱讀理解就睇到就黎訓著啦
所以我冇做啊
都唔知合唔合格啊
歷史都ok啦
不過唔重要
最重要係中文,英文同數學
衣家第幾名都沒所謂啦
最緊要係升到中4啊
今次測驗係我考試咁多次
係訓得最多
考一科都訓一陣
今次英文仲比老師叫醒啊
希望最後個次考試唔好咁啦
|
2008 年 4 月 17 日 星期四  |
| 第二日 |
分類: 未分類 |
今日考中文同科學
中文我考考下訓左教啊
訓左一陣就快d做
都做左好多
有d真係唔識做先空
有d我真係諗左好耐都諗唔到啊
希望沒上次考試咁低分啦
希望有3字頭都好過之前啊
科學生物都ok
但化學就死哂啦
化學d野真係難背啊
物理做左一半啦
唔係好記得啦
所以話生物係溫得最多
應該合格掛
聼日就係最後一日啦
+油啊 |
2008 年 4 月 16 日 星期三  |
考得唔好  |
分類: 未分類 |
今日係考數學同地理
我覺得今次數學都幾難啊
都唔知合唔合格啊
地理就比較有信心d啦
唉...數學今次真係有好多冇做啊
點算好啊
地理都ok
聼日就考中文啦
想溫下中文又唔知溫咩好
死啦死啦
數學一定比之前低分好多
上次考試已經考得唔係咁好啦
衣家仲... |
2008 年 4 月 14 日 星期一  |
快測驗啦  |
分類: 未分類 |
就快測驗啦
我都比心d溫書
數學都希望今次高分d
中英文最小都要有30分啦
我對我自己要求係唔高
唔想逼得自己咁緊啊
聼日係測驗前最後一日返學
聼日一定要留心d上堂啊
唔可以再訓教嫁啦
|
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|