2008 年 1 月 21 日 星期一  |
考歷史  |
分類: 未分類 |
今日考歷史一科就走得啦
本第身要考英文會話
但我班已經考左啦
就唔洗考啦
歷史都幾容易做
但資料題好難做
我諗應該合格
最後個幾題
我選擇左1,2題
我寫左好多野
差唔多成頁紙
第二題講袁世凱稱帝
這題超簡單
考完就返家
|
2008 年 1 月 18 日 星期五  |
考中文同生物  |
分類: 未分類 |
今日考中文同生身物
中文好難做呀
我本身想交白卷
大多數都係詩
不過又怕中英數合埋唔高分
最後都做左d
生物都幾簡單
只有2,3題唔識做姐
英文會話去到好小人
我又唔識講喎
咁咪算囉 |
2008 年 1 月 17 日 星期四  |
考英文同物理  |
分類: 未分類 |
今日考英文同物理
英文都幾難做
最後我全部做哂
但閲讀理解d mc題都係亂做
後面個d就好認真做
希望今之英文高分d啦
物理都幾易做
空左幾題
放學之後我就同左陳家敏食野
聼日考中文同生物
加油!!@@ |
2008 年 1 月 16 日 星期三  |
考數學同化學  |
分類: 未分類 |
今日考數學同化學
數學好難呀
好多人都唔識做
張利珊今次應該攞唔到滿分
今次d卷唔識做a題
b,c就更唔識做
全部都係連住哂
我有28,29,31題都唔識做
有d做左一,二題
化學都ok
但有d係亂做
數學我想應該合格
但唔高分 |
2008 年 1 月 15 日 星期二  |
考試  |
分類: 未分類 |
今日都有好多堂訓左教
聼日就考試啦
第一日就考數學同化學啦
真係要比心機D啦
數學係三科主科最高分的科
所以真係要加油啦 |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|