2008 年 1 月 6 日 星期日  |
大團聚  |
分類: 未分類 |
今日我去左大團聚
我想應該早過焦起身
去到真係好多人
個個地方集齊左好多區的弟兄姊妺
我聼完d個人分享我都要好似佢地咁
我要更多認識神
完左早上個場食完午餐又開始下午個場啦
聼呀聼又食野
食完就開始晚上個場
當時已經有好多弟兄姊妺已經走左啦
留晚上的人在我家屬只有幾人
我覺得晚上個場係最好睇嫁
返到家已經好疲倦啦
|
2008 年 1 月 5 日 星期六  |
| 2008-01-05 |
分類: 未分類 |
今日係步行日
真係覺得好似好少人
我同二個fd一齊
我地根本唔係步行而係跑步
這條路同我個fd之前行個條完全唔同囉
學校個條路係好耐先到
我同我個fd行個條路好快就到嫁啦
今日我地跑到死死下
行完我地又去行街
食左好多野好好味呀
仲係唔洗比錢嫁
因為係劉嘉韻個媽咪請嫁∼呵呵 |
2008 年 1 月 3 日 星期四  |
| 2008-01-03 |
分類: 未分類 |
今日我真係覺得我自己好好彩呀
考普通話個時快要到我
考到焦快要打鍾啦
之後就31孫安x
考考下打左鍾啦
miss話考埋先
考完miss就走左啦
今日真係好彩好彩
|
2008 年 1 月 2 日 星期三  |
考音樂  |
分類: 未分類 |
今日係放假後第一日返學
一返學就要考音樂啦
我的心情緊張又開心
去左第二堂我就比多多抽中左我
我就去唱
我得大聲又高音
我真係好緊張嫁不過我依然好大聲咁唱
希望可以高分啦 |
放完假期第一日的返學日子  |
分類: 未分類 |
今日係放完假期第一日的返學日子
又係咁過啦
音樂堂我好大聲咁唱出來
Miss仲讚我唱得好好啊
我當然好開心啦
我仲唱多次呀
中文堂勁悶仲好多人訓左教
好快就步行日啦
都係有d想去有d唔想去
咁你地想唔想去呀 |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|