2008 年 1 月 12 日 星期六  |
考試  |
分類: 未分類 |
仲有一個一星期都唔夠就考試啦
我衣家只力溫數學
因為係最高分個科
其他科我就遲少少先開始溫
睇下邊科考先咪溫邊科囉
但衣家中英都唔得啦
真係要努力D先得啦
|
2008 年 1 月 11 日 星期五  |
估一估  |
分類: 未分類 |
今日返學只雖返半日
仲只需帶一本書就得啦
數學堂我有d記得之前d數點計啦
歷史愈來愈唔明
我都沒咩溫過歷史
我大多數時間溫數學多
好快就放學啦
放左學就同嘉韻翠兒佢起一齊去食野
在餐廰裡
我見到一個人令到我好驚同好開心
你地估下係邊個 |
2008 年 1 月 10 日 星期四  |
唔洗留堂  |
分類: 未分類 |
今日考普通話
好彩我唔洗講姐
只係做卷
數學做到死死下啦
咁多工作紙
有d教左好耐唔記得左點計
我做左d曲奇餅
一下子就比人攞哂啦
我都覺得幾好味喎
衣家陳嘉緩又跟住我地啦
真係好煩呀
我同劉嘉韻都唔想再同佢一齊啦
煩到死
放學啦
好彩呀sir唔記得左留一個鍾姐
中文堂差一分
以為要留一個鍾
好彩呀sir唔記得姐
|
2008 年 1 月 8 日 星期二  |
考試  |
分類: 未分類 |
今日電腦考試唔識做
我覺得好難做
我隔離位個d人都識做
我只係做左底色,標題字
但都係做錯的
我見到個個都做到
就算做唔哂但都做得多過我
數學堂好多工作紙
都幾做啦
但有d唔係好明
聼啊sir話E班d人好努力要追返我地
死啦,今次唔努力都唔得啦
仲有一星期就考試啦
真係要多d溫書啦
|
2008 年 1 月 7 日 星期一  |
| 2008-01-07 |
分類: 未分類 |
今日真係好唔得呀
地理堂我又訓左啦
我覺得地理愈來愈唔明啦
數學就有d亂左
中文說話miss沒返呀
成堂都訓教
有好多人都訓啦
放左學就練歌
練完歌遲左走就同左miss一齊唱歌
感覺真係好
|
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|