2008 年 1 月 29 日 星期二  |
心淡  |
分類: 未分類 |
今日派左中文同物理
2科都唔合格
早知唔合格嫁啦
數學呀SIR又沒返啦
都唔知幾時先對得卷
衣家豬佢科科都高過我啦
我都沒咩心機再讀落去
衣家我連豬都不如
雖然仲有幾科未派
但我覺得都係豬嫁啦
勁啦..............
|
2008 年 1 月 28 日 星期一  |
對卷  |
分類: 未分類 |
今日我個數學呀sir沒返學
咁就沒得派卷啦
歷史又未改哂
地理又未改哂
但E班今日歷史,地理對哂卷啦
咁又係佢地咁小人
我地個班咁多人
化學就對左25分=.=
英文都唔係好得去邊
三十幾分
今日帶左好多書
點知又唔用
聼日唔帶口6多書返啦
聼日可以著pe3
但唔知著唔著好 |
2008 年 1 月 24 日 星期四  |
最後一日  |
分類: 未分類 |
今日考英作
我都是是但但咁做
唔交白卷咪得囉
我作左第一題
考完就放學啦,好野
但好多學校都考哂啦
只係我地咁耐先開始考同咁耐先考完
我覺得我間學校比其他學校比較慢
做咩都慢過其他學校
放假又係
人地早我地幾日就放左啦
放左學就去玩
真係好開心啊 |
2008 年 1 月 23 日 星期三  |
就柩考完啦  |
分類: 未分類 |
今日只考地理同中文聆聼
地理都有d容易做有d幾難做
又唔知點運數
係因為我沒點溫
中文聆聼都好多沒做
特別係要寫字個d都好多沒做
都聼唔上
個人講得好快
又寫寫下唔記得左
放左學又考中文說話
真係好難講呀
但我都好開左幾次主題
好野考埋聼日就考完啦
|
2008 年 1 月 22 日 星期二  |
煩  |
分類: 未分類 |
今日考中文寫作同英文聆聼
中文我訓左一陣就開始做卷
好彩都夠時間做
仲作左好多字
英文全程訓教
做得幾題
都係亂做
都唔知點解當時會咁眼訓嫁
返到家又玩電腦
聼日就係我班考中文說話啦
真係好唔想考呀
但點都要出聲
好煩好煩...... |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|