2009 年 7 月 17 日 星期五  |
回憶  |
分類: 未分類 |
今晚我本來去補經濟科
去的地方又近我之前的男朋友
我去補完就找了他
聊完一會他就送了我到巴士站
我們就分路坐車回家了
雖然只是短短的十多分鍾的時間
但我仍感到很滿足
見完他之後心裡總是有點想念他
回憶到我跟他一起了短短的日子
當中的情趣.一起開心的回憶
我看到他的手機電話繩
早前我還記得我們有一對的情侶青蛙電話繩
我到現在還捨不得扔棄它
呆著望著隻青蛙公仔
慢慢能回想起買這對青蛙公仔的時候
那段回憶慢慢浮現在我的腦海中
現在我看到他開開心心我已心滿意足了
|
2009 年 7 月 16 日 星期四  |
病...  |
分類: 未分類 |
呢幾日都唔知發生咩事啊
病得愈來愈嚴咁~~~~
本來少少咳都可以變成頭暈
好似發燒咁
真係幾辛苦架
琴日仲死頂返學
連補課都冇去就頂唔到返左屋企啦
唔知幾時好返啦
下星期又要繼續補課啦
希望升到啦
補考埋聼日就得啦
我唔想咁快出黎做野啊
衣家咁既時勢都幾難搵工架
琴日差唔多成日係度訓教
溫書都冇咩點溫
今日考個科都冇咩把握囉 |
2009 年 7 月 10 日 星期五  |
無心傷害  |
分類: 未分類 |
原來我一直都未能完全放下他
原來我的心一直還有他的存在
因為他我竟傷害了很多人
雖然我現在最後都跟你走回一起
但我真的是懷疑我只是喜歡你對我好
對我那份關心.體貼.細心
我知道你是愛我啊
但我總是覺得我的心不是完全在你身上
所以有時候會對你好.有時候對你差
連我自己都分不清
到底我是喜歡你整個人
還是只是喜歡你對我好
我可能只是喜歡你對我好
但我又想你繼續愛我
我這樣的想法太自私了
愛情真是自私的 |
2009 年 7 月 9 日 星期四  |
我的願望  |
分類: 未分類 |
如果可以的話
可以時光倒流就好了
以前的我是很天真的
好像沒有太多的壓力
現在雖然放暑假了
但仍然要上學補課
就如當初上學一樣
如果上天讓我許三個願望的話
我想第一個願望是:繼續升學
第二個願望是:做好自己,.養成好習慣
第三個願望是:我想跟上天的媽媽聊天
和想他一面
想實現其實都很難的
(我知道你很想幫我啊,但我想靠自己) |
2009 年 6 月 28 日 星期日  |
煩惱  |
分類: 未分類 |
最近真係覺得好煩啊
學業已經夠煩啦
仲要理感情問題
係咪真係要等到死左先唔洗諗啊
我最近真係唔係好想再拍拖啊
我想放鬆啊
點解唔比我放鬆啊
可以比多d時間我去諗清楚嗎
我見好多人同自己既伴侶出街
係好開心啊
我都想咁
但衣家既我唔係呢個時候個呢d野
衣家既我只想得閒同朋友一齊去出街...玩 |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|