2008 年 4 月 11 日 星期五  |
好笑的  |
分類: 未分類 |
今日我真係返學得唔係太開心啦
上堂仲成日訓教啊
今日我覺得最好就係英文堂個時去mmlc
吳子聰佢想打"我愛棠棠"來搵我個日記
點知部部電腦都打唔到中文字
佢問我
我當然一定唔會理佢啦
我就上左我自己的qq空間比焦睇下我自己影的相
佢話幾靚喎
但我唔會放出來的
呵呵
上數學堂都幾ok
但啊sir教得好快啊
真係唔係好明佢講咩啊
一個練習教得一,二題就跳左去下一個練習
到左中文堂我真係頂唔到啦
最後都訓著左啦
|
2008 年 4 月 9 日 星期三  |
小左打日誌  |
分類: 未分類 |
我最近真係小左打這個日記啦
係因為我每一日都唔知打咩好
打來打去都話上堂點
我打打下都覺得有d悶啦
今日上堂都小左訓啦
就快測驗啦
我都要+油啦 |
2008 年 3 月 30 日 星期日  |
| 好耐沒打啦 |
分類: 未分類 |
我都好耐沒打過這個日記啦
我成日懶得打啊
我之前話要打
點知又沒打
我衣家打返啦
但我又怕又唔記得啦
都有一個月沒打
唔知有冇呢 |
2008 年 3 月 5 日 星期三  |
| 啦啦隊 |
分類: 未分類 |
今日練啦啦隊
真係好悶啊
初昤就細聲
慢慢又叫得大jump ,。。。。
咁都好
唔洗上電腦堂
電腦堂教d野好悶
比我都係練啦啦隊好d
唔洗咁悶
又可以望到我喜歡的人
|
2008 年 2 月 28 日 星期四  |
死老豆  |
分類: 未分類 |
我老豆真係好煩啊
今晚成晚同老豆嘈左好耐
老豆佢仲話唔比我用電腦
會鎖左佢
真係痴線嫁
明明係佢講唔到就話我聼日一定要同簡sir講
關咩事姐
真係好煩啊
唔通日日都要去劉嘉韻家用電腦咩
會唔好意思嫁
日日早要去人地家借電腦
死老豆
同我講唔到督詬鎖左電腦 |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|