2008 年 5 月 11 日 星期日  |
真戚好黑啊  |
分類: 未分類 |
今日我真係上左去21樓睇啊
一上到去已經有陣臭味啦
係燒焦既氣味啊
我仲影左d相
我本身諗住影入去個單位嫁
但當時黑天加上成層燒到黑哂
影出黎係一片黑色
所以只影左咁少




真係好黑啊
還有聼日上多次在白天上去應該會光d
|
2008 年 5 月 10 日 星期六  |
火警  |
分類: 未分類 |
今日我座樓發生火警啊
在21樓
好彩我住13樓姐
但都要全座樓住戶落哂去
之後我遲d落左去
我見到成個單位都黑哂啊
仲有陣煙味啊
我第二次見啦
但都係第一次發生在我個座樓
仲親眼見到d消防員救火
之後升左三級火啊
最後都救熄滅左啦
我遲d上去睇下先 |
2008 年 5 月 8 日 星期四  |
嬲  |
分類: 未分類 |
我平時打日記打開棠棠呢二個字嫁
棠棠佢又突然叫佢做dr。tsang喎
我真係好唔慣啊
平時都打開棠棠啦
突然叫我轉
棠棠佢真係以為佢自己係醫生咩
又話咩我有病
又話咩(望想症,癡線喎)
我邊有啊
唔通鍾意一個人真係有罪咩
佢係咪話緊自己啊 |
2008 年 4 月 29 日 星期二  |
好煩啊  |
分類: 未分類 |
呢幾日真係令我好嬲啊
都唔明既
我已經同個個人講得好明好白啦
又講到我係唔會鍾意佢
唔會愛佢
佢仲話我是你的男朋友啊
個個人係咪癡線嫁
我同佢講左好多次話我有鍾意既人啦
個個人真係好有問題啊
我都冇話鍾意佢
我一d都唔鍾意佢呀
佢真係好煩啊 |
2008 年 4 月 24 日 星期四  |
| 生日 |
分類: 未分類 |
今日我生日啦
但過得都唔係太開心
因為在學校比人話
就好似變成中一咁
但放左學都幾開心啦
唉...生日又點啊
咪又係咁過
班女仔寫左張生日卡比我
裡面有好多簽名啊
仲有人寫:年年有今日,歲歲有棠棠啊
真係估唔到有人咁寫啊
後來有人話我知
原來曾凱棠都有寫
唉...真係唔知點啊 |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|