sze wing..忘記他吧~_~"
1
如果自已小心先觀察別人的行為,
就會洞悉人家的目的而不受傷了。
事情已經發生,追悔無補已事,
由於您一直覺得忿忿在心,
自然忘不掉人家喎,建議你把記憶淡忘,
因越生氣就「敵人」的印象在您心中更明亮清晰,
只會更加深而不會減。
一切已逝去,人生過程必有不如意,如果您
只將舊事變成烙印,試問又怎能消除傷痕?
別傻,人家一定更歡笑若果見你愈煩惱的話,
為什麼要將自已迫到牆角? 醒醒吧。
惡人自有惡報!您何苦踏多自已一腳喎!
2
首先,好努力做野.用工作麻醉劑黎麻醉自己,
時間真係可以沖淡到,但係唔會忘記,如果佢俾到你好深既傷害,
你會有一種好似刺既野插係心,
當佢被其他人無意中觸碰時會勾起陣陣心酸,
但你唔可以認輸,你要活得俾佢好,
如果你自問付出過既全都係真心,
佢玩你會得到應有既回報,你可以話係下場,懲罰...
呢個世界好公平.做任何事都要付出相對既代價...
你無須要再去為呢個男仔唔開心,
我好明白呢個時候既你係可能好脆弱...
但做男人既你覺得你要咁懦弱咩?有需要咩?
你事業有成既時候你覺得你會無男仔咩?
呢一刻既失敗唔代表事實
正如剎那既光輝唔係永恆一樣
走出谷底係要靠你自己,其他人根本幫唔到你.
何必再沉迷休呢一棵樹上?
愛情可能只係一樣附屬品.可能係人有我有既心態,
你心入面既女神可能仲未出現.
試試轉變工作環境,從新認識過一班朋友,工友,
你會發覺呢個世界係好大,你再唔會為一個可能無關痛癢既人既離去感到可惜。
3
當你搵到另一個你真心鐘意既男仔之後..
又或者..時間耐左..你睇穿左呢個男仔真係唔值得愛既時候
你要去忘記佢一d都唔難!
4
好多時候都係o家啦!
當你今日話好愛佢..唔捨得..放唔抵既時候
日子耐左..慢慢你就會去淡忘
正如以前你考試唔合格..好驚番屋企比人鬧
結果鬧左啦.. 到依家你諗番起..
驚黎做咩? 依家仲掛住黎做咩?
人地都唔珍惜你.../ 人地都無個心係度
一樣道理o家!. 所以時間可以沖淡一切
5
你係一個好女仔..唔怕無人愛
只係時間既問題!
你未忘記到..係因為你未遇到你既白馬王子姐
呢個世界無話你無左邊個就唔得既!
|