金日太多人問我野la~一次過打晒又唔好wo
我的好兄弟問我表白後再追求的問題
若果女方在男方的表白中話暫時未喜歡男方而同時表示願意讓男方主動追求自己讓大家有多些時間相處了解
都係答你果d
若果女方在男方的表白中話暫時未喜歡男方
而同時表示願意讓男方主動追求自己
讓大家有多些時間相處了解
明顯沒有意思,佢可能想清楚你才決定
請問女對男其實有冇少少意思?
-應該唔會完全無意思既!不過可能係對你有好感但係又未去到喜歡,
所以佢話暫時未喜歡你。
至於表白前後既交往一樣呢!我覺得佢唔抗拒同你單獨去街,咁應該佢
都喜歡同你一齊既感覺既!因為有d女仔當個男仔係fd,跟住個男仔同佢
表白之後就刻意避開!但係都有可能係佢當你係好朋友..唔想連朋友都無
得做!你可以留意下出街時佢既表現係咪同表白之前一?!
女仔會否隨便俾男仔追求機會?
-呢個問題呢...好難講,因為有d女仔鐘意比人追求既感覺、有d女仔就
係其實鐘意個男仔既,不過想睇下佢有無誠意?、有d女仔鐘意比人追求
仲要越多越好,因為佢覺得咁樣可以顯示實力(e.g. 覺得自己好靚)。
女仔點先會俾機會男仔追佢?
-你約佢..佢又無拒?..我覺得都算係比機會既!
表白後再追求有沒有甚麼地方需注意?
-要比d誠意..但係唔急得架!等佢了解你多d先!
照咁既情況,追到佢機會大唔大?
-如果照你咁講.."女方在男方的表白中話暫時未喜歡男方,而同時表示
願意讓男方主動追求自己,讓大家有多些時間相處了解!".....我覺得都
有60-70%既!
最後,想話你知..一切隨緣啦!有時d野急唔黎架!求學時期..唔好太專注
o係拍拖既事情度...比心機讀書啦!
|