衰仔~你係想溝譚xx就去la~唔好淆~話你知d野啦~紅色是重點
有關表白的回覆男方表白後
女方回答相方認識尚淺,暫時沒有feel
但亦唔感到男方討厭,唔抗拒佢追求,暗示男方應多點誠意
亦暗示到表白要親口講,因為太衝動用左msn表白了
直述到親口表白時,會因當時的feel而決定
事後,個女仔沒有避個男仔,繼續保持到原本關係
知唔知點解?
立即應成你既女仔~你要走先(冇人要)
話諗下先既女仔~要你加油
話唔得既女仔~一係有仔~一係你冇希望
我既意見就係...既然你鍾意一個人!!!
咪放膽去囉~有時顧慮太多未必係好!!!
既然個女仔都肯同你出街...即係表示佢都唔抗拒你呀!!!
如果佢唔想俾機會你的話...我諗個女仔會避你囉!!!
到時錯失左機會的話~係會後悔一世架!!!
因為係我既經驗黎....希望幫到你啦!!!
|