冇打幾日~e+打都係因為一位朋友~佢叫 喜歡你 (LoveEgg)
既然你鍾意一個人!!!
咪放膽去囉~有時顧慮太多未必係好!!!
大同細真係要顧慮嗎~
在感情+"*關係裡..沒有輸和贏**╮
只有┐°+只有愛與不愛*﹏
只要你係真心鐘意的話~大過你/細過你~
都唔係一個重要既 問題
重要既係~你愛不愛他
想做就去做la~
遇到一個你真的愛的人要珍惜,
否則當他要離開時已太遲了 !
再渡與他尋覓自由,發現心新的傷口,怕你仍內疚,我忠心的禱告,苦戀的一生,偏要自渡下半生,總滲不透,換轉別個他你怎捨得他走,錯又犯錯,竟可將他擁抱,不想懂太多,偏愛你沒法拖
|