給20碎的Dick哥哥~
為何不能成為情侶的人 , 總是不能變回密友.....
但係~你可以做到沒有做情侶仲可以做番朋友~我都未得==
入正題 你話同佢分過手後又想係番埋一齊
但係又唔知點樣同佢表白
你愛佢幾多.佢又點會唔知道
係付出既同又試下企嚮”佢”既角度
根本 感情冇咩好既方法~
有時顧慮太多未必係好!!!
在感情+"*關係裡..沒有輸和贏**╮
只有┐°+只有愛與不愛*﹏
之後未諗到~下次打過= =
自我認為:
你咁樣挽留一段感情唔係辦法 勉強無幸福究竟你明唔明白