我唔係好想打格炸= =唔[打字}就比人打.大家明la= =
e次打d野要諗好耐....
點叫番條仔回頭= =考起我.shan姐~唔好要佢la~
 
你話唔想分手
拖拖拉拉又唔係一個好o既做法
你咁樣挽留一段感情唔係辦法
勉強無幸福究竟你明唔明
事情已經發生,追悔無補已事,由於您一直
覺得忿忿在心,自然放棄唔到人家喎,深而不會減。
一切已逝去,人生過程必有不如意,如果您
只將舊事變成烙印,試問又怎能消除傷痕?
別傻,人家一定更歡笑若果見你愈煩惱的話,
為什麼要將自已迫到牆角? 醒醒吧。
惡人自有惡報!您何苦踏多自已一腳喎!
面對一段轉淡的感情,
離開需要無比勇氣。
堅持也需要無比信心,
你會選擇去還是留?
★★★★三分鐘★熱度之★忘記曬所有★事情★★
★★★★其實衹要對人★唔係有太多★既要求★★
★★★★愛一個人★根本唔需要有太多理由★★★
★★★★祇要真心真意★對待★已經好足夠★★★
★★★★姑勿論係曾經★擁有亦或★天長★地久★
|