今日中史堂好意,好多故仔聽 。到左L•S•堂,掉左位去男班長果度,正呀!!
吹完水之後,就已經快要落堂啦,好happy~~
中、英、數堂都好無聊,好想sleep。之受周會果鎮我想死,講D野好恐怖 。
又令我超boring 。放學就打波,但係打打下就比班女籃踏場 ,只可以走啦!!
最後就同主席等人拾273A走老 。番到屋企就寫日記喇!