今日阿爸吳可以車我返學
,所以我就拾火車,早左D返到,所以我就打左鎮波.到左英文堂,份卷又超easy.勁爽!!Art堂個鎮又係禁串主席同吳婉雅,串足兩堂,超爽!!

中文堂吳講啦,禁無聊~~Lunch Time就去左學校飯堂到食,食少少野就去打波.入左勁多球,數都數吳到啦!!超超超超超爽!
!P•E堂,老師就教打波,yesyesyes~~~吳洗講啦,又係入勁多球假啦
!!!!
放左學又同班F.4打,鼓都鼓吳到我同李子豐等.打勝左~~嘩好勁呀我
~~
吳寫啦,有人add我ICQ呀! 再見
~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!
|