今日係細佬生日!!!
生日快樂!!!
今日我同細佬一齋跟媽咪and媽咪D同事一齊去宇晴軒團拜!!
一開始冇野玩...所以去咗唐佬鴨屋企玩電腦!!!
玩咗一陣就走咗o路!! 係人地到玩大富翁,玩完富翁,打wii,打完wii....食野...食完野,打wii,打完wii,玩大富翁,玩完富翁......^.^ 坐安X椅...坐完安X椅....超眼瞓!!
坐到2點幾3點,,,...走得o路!!!!
聽日頌要反教會!!
唉...希望知醒lor!!!