今日返完教會之後就返咗婆婆到食飯!!!
食完飯之後3哥同我地4個低低玩 魚 蝦 X 金錢 胡佬 雞!
某某成為大蠃家!!
玩完之後去咗荃灣行花花巿場!
點知撞到Samuel(舅父仔)
行完去咗X記食炸X麵!!
㊣!!!^_^
完...