今朝週會好魚魚魚呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今朝有講坐!!
有警司來了!!
當然最後一定會問問題la!!
我地 S1 HOpe and 1 LoVE 坐係樓上!!
so..........
我地D女子們們就數數123齊舉手!!玩下警司!
點知......
FRist term :123 齊舉手! ha ha all 女子們門真的舉手!!
2th term : 123 齊舉手 ! O....my shy !! 為何只得2人舉手???(包括 mmee) 
3th term : 123 門開了
MR 呂 上 來 了 !! My SKy !! 
>.<"""""""""
個警司向上指!!說.........:「帶罩罩(口那種!!)那位女同學!!!」   
臉臉紅了!!感覺好像吃了辣蕉一樣!!!
...........笑傻3!!!
問題也忘記記了!!!
OH!! MY SKY!!!!!!!!!!!
下面個個望住我!!!!!
包括KEN, DONALD!!!!!!!!!
好魚魚呀!!
1坐低!!
有種超想CRY!!!
真係等1次!!!!!!!!
事後後問問KEN KEN!!!!
佢話佢~~~~~見到禾!!!
WO 了一聲!!!
唉.........>.<"""""
失望呢!!!!!!!!!!!
--------------------------------------------------------------------------------NEXT---------------------------------------------------------------------------------------
今天星期幾???
醒!!!!
星期五五!!!
齊顛顛顛顛顛!!!
LUNCH TIMe
真係................㊣!!!!!!!
------------------------------------------------------------------------------neXT--------------------------------------
tAMmY 你當我是怎麼????????????????????????????
|