開頭佢杏架!!
但過咗一陣佢又話唔去......
當初諗住重有牙魚,
實冇有怕!
點知佢又唔得!!!
整天連門口也沒有出過!
由中午至晚上11時多,
我都係自己一個孤玲玲!!
真係覺好好好寂寞!!!
今日只體會到.......
找個人陪下自已真係好難!!
and
在冷冷的晚上沒有人陪伴係幾禁凍!!
88!>.<"
|
~沙律醬配吉列豬扒豬日誌~
當然一個無聊o既人寫blog,
內容多數都好無聊!!~^w^ 雖然無聊!!~但希望你地都會幫親下!!~ 唔你點,你黎過都要留留言~比我知道你黎過呀馬!!~^w^ |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||