好耐冇寫Blog 啦!!~
琴日係~月光光,照地堂~的大日子!!~
我地反到差不多3:00a.m先願走!!~
---------------------------------我要將你地分隔-----------------------------------
~早上~
遲到了!!!
何魚唔好意思呀!!~
反到教會~
佢地反緊遊戲啦!!~
************************************
少祟完咗啦!!~
>,<
阿魚冇理我啦!!~
好彩^w^
慧修姨姨還在!!~
Ho~Ho~
我走先lo!!~
-------------------------------再次分隔----------------------------------
返到婆婆到lo!!~
我最早!!~^v^
wo~~
有新鄰居wo!!~
今日搬!!~&.&
熱死lo!!~
*******************************
晚上...
大人go swimming
小童go 打機!!~
Ho~Ho~
/ / / / / / / / / / / / / / / // / / / /
打住禁多先!!~
88 lo!!~
|