1
唔......
今晚心情超靚!!~
睇完我至愛嘅喝彩!!~
真係好㊣呀~~~~
超愛劇中的 「亞Paul 」 and 「Danny」 !!~
好想要 亞Paul 對 CONVERSE 呀~~~~~~~
Why???
Because......係白色!!~
牙...唔知點解本人超 白色!!~
唉唷......
點算好???
唔係真呀???
我今日坐係唔知咩咩作咩人後面(sorry請原諒!!~)!!~
呀~唔知......
2
17/8定唔知19/8有個唔知咩VIP,好似係......死火唔記得咗添!!~sorry!!~
超想睇多幾次呀,因為唔頌有冇第6個run!!~
荷包你點呀你???
好奇待!!~好奇待!!~好奇待!!~超奇待!!~
3
寫咩好???
比D好提意啦!!~
做人要大方D先得架嘛!!~係米!!~
呀!!!!好提意!!~
跟「你」說聲!!!!!!~^w^ (各讀者請不要想錯「格黎」!!~我是跟在喝彩中我最愛的演員,上文己有提及!!~)
I LOVE YOU ALL !!~
4
今次寫住禁多先!!~
88!!~
i go to be a ......
88lo!!~
|