~沙律醬配吉列豬扒豬日誌~
當然一個無聊o既人寫blog,
內容多數都好無聊!!~^w^
雖然無聊!!~但希望你地都會幫親下!!~
唔你點,你黎過都要留留言~比我知道你黎過呀馬!!~^w^
kerry0615
暱稱: Kerry Ma
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-31
2010-10-04
2010-10-01
哈...笑了!
2010-04-24
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 243
今日人氣: 12
累積人氣: 3274
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 2 日  星期六   晴天


~樂在海洋中!!~ 開心 分類: 未分類

1(可能大家會睇唔明!!~because我係寫比自已睇!!~)

今日又要好起身!!~琴晚又要超夜瞓!!~唉唷......

已早起杘,但又想不到會遲到!!~

早上又黑仔(靜係o係張杘到!!~)

最後一句------陰公呀~~~

2

出到太子都唔知算唔算落錯車!!~

找到佢地啦!!~

但好陰公----早餐竟是一個小小的提子麥飽!!~

巴士到啦!!~未到巴士站添(人)!!~

又要跑呀跑,跑呀跑,跑呀跑,跑呀跑,跑呀跑,跑呀跑......死咗!!~(講笑炸)

到站→→→落車lo!!~

吓......

又要行呀!!~我死la!!~

入場啦!!~

我竟然變咗成人!!~唔制呀!!~可唔可以變反小童呀???~

好多AA呀!!~好討厭呀!!~睇住佢地打尖,睇住佢地不段叫其他人來呀來,睇住佢地反,自己又要慢慢排隊!!~>,<

我都係鐘意迪士尼多D,雖然細D,但都係好好好好好好好好過海洋XX!!~

3(反咗D咩?---感覺如何??~)

反咗秋千---差D飛咗出梨!!~>.<'''''''

海盜船----坐尾2超離心!!~好想死!!!~但表哥真係好交笑!!~膽子還少過我!!~

坐咩車----超驚!!~大海我飛落黎!!~死咗!!~落車鬆一口氣!!~

海洋館-----超想食曬D AA 好鬼煩呀(佢地!!~)

水母館----同上---但係真好靚!!~

越礦飛車----哇~~好驚呀~~呀~~~勁大叫~~最後死咗!!~

滑浪飛船----表哥有點兒煩!!~但好好反~~沖落黎O個陣又死多次>m<~~汁曬!!~我隻香香的鞋入咗好多水!!~連反兩次!!~一個字講曬----㊣!!~

Mmm..,.,.,.,頌反咗~~~

掉銀仔----我有2個銀~~^w^第1次唔中~~第2次...........中咗呀!!~hahahahaha..........................~有隻馬仔呀!!!~haha.................但好失望就係我要好大方感~~~送比個升K3嘅小朋友~~~

算~~~

--------------------------------------------------------------------------------------------------

寫住o甘多先!!~

但千祈唔好睇完lee篇日志就算!!~

記得留CM!!~

頌有記得睇你地未睇O個D呀!!~

CM~CM~CM~CM~CM~

88!!~