1(可能大家會睇唔明!!~because我係寫比自已睇!!~ )
今日又要好起身!!~琴晚又要超夜瞓!!~唉唷......
已早起杘,但又想不到會遲到!!~
早上又黑仔(靜係o係張杘到!!~)
最後一句------陰公呀~~~
2
出到太子都唔知算唔算落錯車!!~
找到佢地啦!!~
但好陰公----早餐竟是一個小小的提子麥飽!!~
巴士到啦!!~未到巴士站添(人)!!~
又要跑呀跑,跑呀跑,跑呀跑,跑呀跑,跑呀跑,跑呀跑......死咗!!~(講笑炸 )
到站→→→落車lo!!~
吓......
又要行呀!!~我死la!!~
入場啦!!~
我竟然變咗成人!!~唔制呀!!~可唔可以變反小童呀???~
好多AA呀!!~好討厭呀!!~睇住佢地打尖,睇住佢地不段叫其他人來呀來,睇住佢地反,自己又要慢慢排隊!!~>,<
我都係鐘意迪士尼多D,雖然細D,但都係好好好好好好好好過海洋XX!!~
3(反咗D咩?---感覺如何??~)
反咗秋千---差D飛咗出梨!!~>.<'''''''
海盜船----坐尾2超離心!!~好想死!!!~但表哥真係好交笑!!~膽子還少過我!!~
坐咩車----超驚!!~大海我飛落黎!!~死咗!!~落車鬆一口氣!!~
海洋館-----超想食曬D AA 好鬼煩呀(佢地!!~)
水母館----同上---但係真好靚!!~
越礦飛車---- 哇~~好驚呀~~呀~~~勁大叫~~ 最後死咗!!~
滑浪飛船----表哥有點兒煩!!~但好好反~~沖落黎O個陣又死多次>m<~~汁曬!!~我隻香香的鞋入咗好多水!!~連反兩次!!~一個字講曬----㊣!!~
Mmm..,.,.,.,頌反咗~~~
掉銀仔----我有2個銀~~^w^第1次唔中~~第2次...........中咗呀!!~hahahahaha..........................~有隻馬仔呀!!!~haha.................但好失望就係我要好大方感~~~送比個升K3嘅小朋友~~~
算~~~
--------------------------------------------------------------------------------------------------
寫住o甘多先!!~
但千祈唔好睇完lee篇日志就算!!~
記得留CM!!~
頌有記得睇你地未睇O個D呀!!~
CM~CM~CM~CM~CM~
88!!~
|