Mmm......
今天我好好好好開心呀!!~
可以跟喝彩的主角拍照留念!!~
超喜歡他們呀!!~
鄭嘉俊(Jam Jam),
陳健豪(Angus),
譚偉權(Gary 哥哥).

喝彩這個舞台劇我雖然已經睇過3次,
但頌好似未夠皮......
我第一次睇已經係第2定唔知第3度公演,係葵青劇院!!~
我第2次睇係第5度公演!!~超超超超超超超超㊣ar~~~~~~~~~~
因為太㊣媽咪個朋友因有要事請我睇多1次!!~Ha~Ha~Ha~
媽咪買咗VIP飛,So today 有得去o個 個主角慶祝派對~(有得同3位靚仔影相)Ho~Ho~
∴明白與否~請留言!!~
88~
|