唔 祭 呀 ! ! ~ ~ ~ ~
去 完 少 福 之 後 ~ ~ ~
林 住 ~ ~ ~ 跟 住 嗰 個 星 期 日 可 以 返 教 會 ! ! ~
點 知 ! ! ~
因 為 隻 腳 太 痛 ~ ~ ~ ~
冇 去 到 ! ! ~
今個 禮 拜 日 又 ~ ~ ~ ~
要 去 觀 禮 ! ! ~
唉 . . . . . .
希 望 下 個 禮 拜 可 以 正 正 式 式 返 到 ! ! ~ ~ ~
z z z z ... ...
周 公 吹 我 啦 ! ! ~
8 8 ! ! ~