唉唷...
真係好可憐的自已唷!!~
今日放榜唷!!~
派咗去......
唉唷...唔好題lo!!~
去咗培基...個校舍好大好靚唷!!~
去做咩...大家深照la!!~
唉唷...真係鼓唔到自己→→→→→→→喊咗出梨唷!!~
好采頌有成班對我好好嘅老師,同 同學and孤涼!!~
今日我同劉反MSN果時發現華英喺係→↖↗↓→→↘→↘→↘→何米田架!!~哈哈哈......
寫住o甘多先!!~88~