~師生同樂日~(係開心o既)
今日D遊戲都好OK!!~
見到XXX都幾happy架!!~(唔好再話我la,因將要畢業^^)
走"雲"全一校,心情都唔錯!!~
分隔分隔分隔
今日玩完一大倫之後同君去咗食M記!!~
突然......
收到表姐的來電!!~「我出院啦!!~」超超超超超Happy!!~
分隔分隔分隔
又到o左反管樂團o既時間la!!~
最o羅o既時間又到la!!~
唔記得o左帶最最最最最最最最最重要o既---------------------------------------長長長長長長長長笛!!~
唉.........................
真失敗的1day!!~
|