Mmm...味道都唔錯喎!!~
今日係我已校友身份反學!!~
所以......我話......^^
今日頌同咗黎譞朗一齊''汁''果D五顏六色用梨踼著果D衫,
''汁''咗一陣發覺有D濕濕地......↘↗↘↗↘↗↘↗↘↗
原來係D......
今次寫住o甘多先!!~88!!~