今日好起...未夠9:30...大慨9:15到..到咗教會留下...廢事禁早上去....so.我白白地禁行咗上去上面嗰間百佳到燙...
9:25到...行返過去...上到去又見到 AnXX 討厭!! F.1 la 米扮Q啦!!-33-...冇耐 ar Yo 同欣女反啦^^今日 ar 魚冇反小組-.-
卓玲姐姐你D遊戲都OK好玩!!&w&..
小組完咗..ar 魚 call 我..叫我落去倍佢食早餐...跟住食完又反返去教會去少祟...個講員都呀知弄怎麼鬼-o-"
完咗走lor...1落到留下竟然落雨wor..
so ar 魚 落黎give me 傘子一把!!.. Thanks a lot!!
跟住行咗去淘大..找香蕉sir!竟然未開...好男女男呀!!!>.<
返龜!!~
|