去咗書展2天(23/7-24/7)
累到傻!!!
不過唔知點解第1天快過第2天去到!!!(可能表姐唔係到!!!)
買晒馬仔兩本最新的書! 買晒卓韻芝D書!!好happy! 買咗1本 Eng 書! 買晒馬仔兩個 PE bag & Pen bag !! hohohoho!!!
送架!!!! 好想去!!