講番琴日~
琴日返咗SPKC補英文~ 本來應該係超悶! 但 Andy Wong 係到交3交4!
連 Ms. Chan 都笑到 X 咗!! =]
1. Ms. Chan 搵 Samuel 跟住 Andy Wong 聽到之後大叫「雞大佬」 跟住 Ms. Chan 跟住Andy Wong 叫Samuel做「雞大佬」 
2. Andy Wong 冇 la la 問我有冇5尺5, 跟住我話唔知. Then he 超快+超大聲話我諗我自己應該有4尺4! Ms. Chan 又大笑! 
3. 我超大力禁打 LiLiAn 個羅~ 跟住我上咗1樓satff room 找 Ms .Chan 還番本 Stink 比 Ms Chan 跟住 LiLian 同 Ms. Chan 講開花啦 Then Ms. Chan 又話 '下...開花啦!' 交到我笑到扒咗落地←真珠都冇禁真感扒咗落地地地地地地地下!
講番今日~
琴晚4:00am先瞓!
今午12:30pm先起!
一起食完意大利粉之後,
即刻閃!
當然就唔係閃去教會la! 太遲啦!
其實係答的士閃去德福J座補數la!
補完MATH個頭超痛>3<
返到屋企再食意大利粉!
寫住禁多先!
S.1 Hope add oil!!!
|