
考完試啦~
不過好冇信心~好驚升唔到班 ~
考試前發生咗好多野所以冇心機打blog~
唔開心既野唔題路~
字從Tammy嬲咗我之後,我同Jessica 同 Bowie D 關係好咗好好好好好好多!!!
Jessica 原來都好好人,好風趣同幽默..
又時真係唔知比咩反應佢好!!
同佢一齊玩完全唔洗諗太多野!...講咩都得...'有一日爆丸佢大叫佢要爆la'靜係lee 句野佢都笑咗好幾日!
同佢比爭超遠呀!講咩都唔得!想笑多兩聲都幾難!!! 
15號嗰日生日但係又要考試~頌要係考數學添呀!激死!!
15號嗰日零晨wawa係第1個同我講Happy birthday!
返到學校佢地成班係勁大聲禁喝生日歌 !連校工都望住然後頌係到笑!不過又真係幾開心幾'實派'嘅!!
放咗學之後收到好多狡笑生日短信!!超開心
不但個蛋糕好味連D朱古力都好好味!!  

我有一個↑↑↑↑黃色A4 folder + mouse pad
~生日大禮物~
|