唉....
原來笑真係有罪架!
我禁大個女都係第一次感樣比老師話!!!
今日被魔鬼Ivxx交到係禁笑~
自己又係哀嘅笑笑笑,有咩好笑呀!!~
聽日好彩冇佢堂!!~
算數....怪自己!!~
今日 after school 又要 Symphonic Band
好彩有李sir逗反我!!! he~he~
聽日要加油忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍笑!!!~
做豬先!!
88 lor ~