今日好早起..大概8:15...跟住猶疑咗好耐洗唔洗頭好...但終都係洗咗....因為洗頭所以遲出門口!
因為遲出門口所以反教會遲到!!!
跟住同魚魚食飯!去咗淘大買野比老爸!!
又訂咗個奶樽風扇$29 /1個...$50 /2個 諗住同魚魚一人一個~
唔夠紙幣但如果數埋散銀係夠架(有凸添呀)!
點知魚魚又耍手又搖頭!最終凈係訂咗一個風扇(黃色架 )!唔好意思呀魚魚!!
P.S遲D post 反D相!!