SMILE TOGETHER FOREVER''||
kerrytam
暱稱: 譚仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
東方神起
最新文章
2012-06-20
2012-01-17
2012-01-16
2012-01-14
迫在眉睫
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
MyBLOG
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 412
今日人氣: 1
累積人氣: 4475
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 4 日  星期六   晴天


堅係精彩 分類: 未分類

真精彩

第一日上堂就再test

前世未試過

好在係一半時間openbook

以極快速度係咁抄

closebook之前搞掂

咁test法比較無意思

 

 

 

 

 

 

 

好多人都去補習

尤其係英文

搞到我好驚

呢D就係羊群心理?

但係我極度唔願意去補習

甚至乎係抗拒

入大學 = 一定要補習?

無疑係懷疑自己能力

無錯

見到呢個情況

我真係懷疑我嘅能力.....

 

 

 

 

 

 

 

遇上miss wong係我萬幸?

我feel到佢真係好有心

對待我

 

我仲有咩藉口去辜負佢?

 

無!

唯一可以做嘅係更努力更努力更努力

 

 

 

 

 

 

 

第一次上miss so堂

無想像中咁差

起碼聽得明

計到數咁話

 

 

 

 

 

 

 

 

我個IES題目呀

即係掂咗定未掂姐﹖

信義聽電話呀!

 

燥底唔聽喎 /-\

 

想死.....

 

點解咁多人做青少年﹖

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

數學書光明個物體竟然唔俾我換

話學校訂無得換

哼 咁點解人哋又換到架?

恰我

 

死拗爛拗之下

活頁攞到手

 

燥底!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

身處5樓

飯都唔想食

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

interviewinterviewinterview

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



2010 年 7 月 24 日  星期六   晴天


被淹沒了的暑假 分類: 未分類

 

暑假對我呢講一向都係比較無聊

 

 

前排多得信義哥哥

送咗個「河源之旅相簿」俾我做

搞到我去完河源番呢

嗰個星期都無覺好訓

做完放咗一個星期假

點知放咗2日就發咗毛

仲要訓唔夠8個就自然醒咗

真係唔知想點呀

好在喺發毛期間

都有人陪我去睇戲同行書局

如果唔係我毛到番唔到呢補課

 

 

話說喺發毛期間

我睇咗《海洋天堂》

文章嘅自閉真係做得好好

戲嘅一開始已經好凸出

第一次見到銀幕上嘅李連杰

唔係做武打人

極度感人

誠意推薦

 

由於毛得太緊要

好想快D補課

但去到補前一日

突然又想繼續放假

哈 咩心態﹖

 

T&H補課俾我成功調堂

過咗好充實嘅一個星期

之後有一個星期我可以唔洗番

開心

 

 

上星期我家姐去咗台灣旅行

買咗份生日禮物俾我

真係夠晒早

--------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------

其實我唔知呢樽糖應該要點開

所以佢已經放咗喺度封塵

有D可悲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

期待上海之旅

 

 

不過呢個旅程好似有好多功課做......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

what a surprise!!!!!

 

 

 

 



2010 年 6 月 29 日  星期二   晴天


我係唔係要笑? 分類: 未分類

 

 

先多謝咁多位同我講生日快樂呢

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

等等等等...

好啦

派卷

 

今次除咗econ之外

全部卷都感覺不良好

maths做又36

唔做又36

總分及格又如何?

由於錯嘅太多

我淨係check咗頭半份

竟然俾我發現錯大意 = -9

咁後半份呢?

我要蝕幾多分?

 

 

 

不出我所料

之前我以為econ都死埋

不過佢都尚算生還

但我想講中英數真係死得好慘

T&H無20名內

VA無信心

我該如何是好?

 

 

考試之前好有決心drop econ

依家睇呢唔係

T&H都到好無heart

係唔係要drop?

 

 

 

 

 

諗咗一輪

都係hold住

咩都唔drop

 

如果有得揀

我會第一時間drop maths

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

基本上笑唔出

 

為成績而哭

基本上是沒有甚麼用處

 

此等低能舉動

我唔會做

 

埋首諗吓點解考得唔好仲好

 

今次唔得

下次要得

以後都一定要得!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

培培要走了

其實早於幾個月前我已經知

係消息人士爆的

仲以為佢俾人fire

當時不以為然

但今日聽佢自己親口講

突然間好唔捨得佢

10革命!

10革命!

10革命!

 

喺適當時候做適當嘅野

喺適當時候一定要番呢!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

從何時開始

我成為了危險人物?

鄭x豪偷筆事件?

 

係掛.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

看電影也

乳酪也

做數也

丙部也

培培唔好走也

oral也

讀報紙也

 

 

你可唔可以俾信心我?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

原來有人欠我五十大元未還

 

我也忘了

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

雲 天空的最低層

 

最後落到地上

 

 

 

 

 

 

 

 

 

蒸發能使我飄到大空嗎?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

----- planplanplan -----

 

 

 

 

 

 

 

-3-

 



2010 年 5 月 11 日  星期二   晴天


what? 分類: 未分類

 

 

speak fluent English

When can I do it???

 

 

 

 

 

 

 

 

 

突然發現自己唔知想打咩

不過算啦

自己想打

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

測驗雙週已去

迎接活動週的來臨吧

我好似參加咗水球

但又唔係特別想玩

唔知點添

 

 

 

 

 

 

 

畫展開幕完咗

我嘅lag機技術一流

好想就咁講

但又唔記得自己講到邊

最終都係laglag地咁睇吓講稿又講吓

 

早上多得劉sir一句說話

好讓我無咁緊張

點知我見到咁多人

又緊張

 

i am good at lag gay""

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

我好似溫書溫到排斥D書

真係又唔敬業又唔樂業

唔要得

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

有得訓嘅日子竟然令我訓唔着

 

想點﹖

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

點解人哋高我幾cm就唔矮

我矮人幾cm就矮﹖

 

鄭X豪答"你個數字唔靚"

 

竟然係咁-3-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

唔知點解成日都覺得自己鬼鬼祟祟

唔係幾想人哋知道我做緊咩咁

 

無啦啦俾人知我做緊咩

我會好驚

但又唔知驚咩....."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

沒有debate的生活

難以適應

 

 

人就是要忙得不可開交

 

才快活﹖

 

 

 

 

 

 

覺得自己太得閒

又唔知用咗D時間去邊

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

猜測緊我入大學嘅機會率

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

what's going on?

 

 

 

 

 



2010 年 4 月 21 日  星期三   晴天


air 分類: 未分類

今日辯論比賽

對4A嘅壓力真係好大

其實我都唔知點解會咁驚佢哋

總之就緊張

 

明明講過要上身

但係睇呢得我一個未上得晒

個開辯俾我開到咁

真係要跟大家說聲

對不起!

 

份稿其實有8成上咗腦

但係唔知點解會讀成咁

太唔振定啦

有得讀都讀唔好

真係有失大家所望

 

台下發問我係有優先發言權

但係似乎我又進入咗一嚿雲狀態

只係做咗聽寫工作

自由辯論又唔知做咩淨係開咗問題

又無繼續同人辯落去

唯一做到嘅

就係搵人錯處

之後俾爸爸

 

可做好的做不好

做不好的更不好

呢個係我對自己台上表現嘅評語

 

但係落到台

4D班嘅好同學無怪我

反而讚我做得好

其實自問自己真係做得唔好

明明D稿讀錯晒

但係信義哥哥、葉sir、校長

都只係話我有少少緊張

真係好對唔住

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

雖然贏咗但係

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

真係好對唔住4D班每一位同學