暑假對我呢講一向都係比較無聊
前排多得信義哥哥
送咗個「河源之旅相簿」俾我做
搞到我去完河源番呢
嗰個星期都無覺好訓
做完放咗一個星期假
點知放咗2日就發咗毛
仲要訓唔夠8個就自然醒咗
真係唔知想點呀
好在喺發毛期間
都有人陪我去睇戲同行書局
如果唔係我毛到番唔到呢補課
話說喺發毛期間
我睇咗《海洋天堂》
文章嘅自閉真係做得好好
戲嘅一開始已經好凸出
第一次見到銀幕上嘅李連杰
唔係做武打人
極度感人
誠意推薦
由於毛得太緊要
好想快D補課
但去到補前一日
突然又想繼續放假
哈 咩心態﹖
T&H補課俾我成功調堂
過咗好充實嘅一個星期
之後有一個星期我可以唔洗番
開心
上星期我家姐去咗台灣旅行
買咗份生日禮物俾我
真係夠晒早
--------------------------------------------------------------




---------------------------------------------------------------
其實我唔知呢樽糖應該要點開
所以佢已經放咗喺度封塵
有D可悲
期待上海之旅
不過呢個旅程好似有好多功課做......
what a surprise!!!!!
|