今日一起身on在msn之後就開始同艾呀老婆傾計...傾牙傾...之後同威出在去打在陣機...打到1點0.0...之後就等輝少同威落黎-3-...之後一齊去在swim...去果時有條友勁煩(你地都知邊個家la)佢係咁打黎我地就係咁作野...最後我係咁打比艾呀老婆叫佢幫手-3-...之後swim...swim到3點到...之後坐輕鐵返去果時...佢又係咁打黎la-3-...之後返到去盈豐...點知威佢坐在614P-3-...之後等佢搭返車過黎果時我又打比艾呀老婆問佢黎唔黎...佢又話悶又唔黎-3-..之後一齊去踩單車-3-...今日真係黑la-3-...我:我踩下踩下踩到抄車-3-...輝少:比威車到隻手-3-...威:搭錯車-3-...太黑仔la-3-...踩完去在打機0.0...打到7點幾之後返屋企0.0...
|