今日12點幾出在去同輝少.威去打機同之前幾日一樣-3-...就快打完毛wing出現在-3-...之後係到走黎走去...最後比人捉在去打機-3-...打完威話想去踩單車...咁我地就去踩...租在果時...打在比艾呀老婆想問佢出唔出黎玩...但係打黎打去...都係唔通-3-...咁我同輝少佢地2個去踩...點知一開波輝少又撞招牌-3-...佢次次都係果個位到撞...之後我地又踩今次踩在去富太-3-...之後返黎...走後各自返龜-3- 點解你電話打唔通家見你咁悶仲想叫你出黎一齊玩tim-3-