嗚...今日悶在成日-3-係咁同艾呀老婆傾計...3點幾定唔知4點幾輝少同威上在黎我屋企玩在陣...玩到4點30分...之後1齊出在去踩單車-3-...又係踩返果條路...踩完輝少佢呀媽叫佢返屋企...咁輝少就走在la...之後得返我同威-3-...我就同佢去在打機...去打機之前我又去在睇pooh pooh la-3-但係果隻唔知算唔算好...最後都係未買住...打在1個鐘機-3-之後各自返屋企-3-...返到屋企我就立即打比呀媽-3-...佢同我講話我去街牙-3-...你自己食飯la-3-...佢今日叫我5:30分打比佢...我都知冇好野家la-3-...唉...我決定睇定d先-3-...如果我仲覺得佢好似玩我ge...我只會同佢講3個字...就係我放棄...我希望唔洗講e3個字la...因為我都唔想講...話哂我都鍾意佢...都唔想同佢見面冇咩野講-3-...佢係佢真係玩我ge話...我次次見到佢...我都會話佢...自殺係唔係可以解決全陪問題?有冇人可以講比我知
|