唉...今日一起身勁肚痛-3-....都唔知沉日食錯d咩...之後我呀媽叫我出去睇醫生...我就出在去問呀媽拎錢之後去睇...去到點知d人同我講話醫生要11:30先返wo(果時10點30)...之後我就好快咁諗...最後決定在走人-3-...唔想打咁多野都係唔打la-3-